Vacature

Toernooicommissie

27-08-2023

Toernooien coordinator

Gedurende het seizoen organiseren Groen Wit verschillende activiteiten waaronder thuis toernooien. Hiervoor kunnen we vaak wat extra handjes gebruiken van mensen die het niet zin zitten om ergens aan vast te zitten, maar wel graag af en toe hun steentje bij willen dragen in verschillende functies. Er is altijd wel iets te vinden wat bij je past.

Taakomschrijving

Bij de toernooi commissie is er altijd wel iets te vinden wat bij je past. Je kun bijvoorbeeld aan de gang als omroeper begeleider, aanspreekpunt en er is ook altijd wel iemand die we kunnen gebruiken die de uitslagen bijhoudt en verwerkt. Ook moet er vaak van alles worden voorbereid, moeten activiteiten begeleid worden en moet ook voor de innerlijke mens gezorgd worden. Kortom, de mogelijkheden zijn eindeloos.

Wat verwachten we van je?
Een actieve houding als je aangeeft om te komen helpen
- Enthousiasme tijdens het uitvoeren taken

Wat kun je van ons verwachten?
Een leuke dag als je komt helpen bij een van de activiteiten
- Goede verzorging van de innerlijke mens
- Een gezellig team om mee samen te werken
- Extra dankbaarheid voor je inzet op het moment dat het juist zo hard nodig is

Hoe veel tijd neemt het in beslag?
Je zult worden benaderd wanneer we op zoek zijn naar iemand om te helpen. Het is dus altijd aan jezelf of je toezegt of niet. De meeste activiteiten duren de hele dag, waarbij vrijwilligers vaak in twee shiften worden ingezet. Reken er dus op dat je ongeveer 4 uur kwijt bent als je komt helpen, maar in overleg is alles mogelijk.

Reageren op de vacature

* = verplicht
Vacature Titel
Verzorger Verzorger of verzorgster 1e elftal