Vander Valkt zoektStaff_wanted.pdf

Afspraak maken met S&R?

[email protected]

"Voor een afspraak kunt u ons aanspreken op Groen-Wit, ons mailen of bellen. Ons team bestaat uit vier personen waaronder de categorieën zijn verdeeld zodat wij iedereen gerichter kunnen bijstaan."

Iedereen kan de Commissie Sportiviteit & Respect aanspreken: spelers, trainers, leiders, ouders, toeschouwers langs de lijn, vrijwilligers, bestuursleden.”

“Zijn er verbeterpunten, opmerkingen, wellicht een complimentje? Dan zien wij deze graag in onze mailbox zodat we er iets mee kunnen doen."

"
Jij mag er zijn! Dat is wat de vereniging Groen-Wit uitdraagt"

Wij vinden het enorm belangrijk dat je je veilig voelt, fijn kunt voetballen en dat je je realiseert dat je fouten mag maken, je gerespecteerd en gewaardeerd voelt binnen je team."

“Wij willen voor iedereen de drempel laag houden en zijn altijd bereid in gesprek te gaan. Blijf niet onnodig lang met vragen of ergernissen zitten."

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!