Vacature

27-08-2023

Scheidsrechter Pupillen

Voor de zaterdag ochtenden zijn wij op zoek naar pupillenscheidsrechters/ spelbegeleiders. Je doel is om de wedstrijden van de jeugd tussen 7 en 12 jaar in goede banen te leiden.

Taakomschrijving

Je gaat het veld in als spelbegeleider of scheidsrechter om de wedstrijd in goede banen te leiden. je fluit voor overtredingen, laat verzorging toe als het nodig is en houdt de score en de tijd bij.

Wat verwachten we van je?
- Enthousiasme
- Een actieve houding
- Basiskennis van de voetbalspelregels
- Minimaal 11 jaar oud
- De wil om eventueel cursussen te volgen

Wat kun je van ons verwachten?
- Een hapje en een drankje als vergoeding
- Alle spullen, zoals een stopwatch, fluit en tenue worden beschikbaar gesteld door de club
- Cursussen worden betaald door de vereniging
- Mogelijkheid om door te groeien naar Scheidsrechter groot veld en zelfs KNVB-scheidsrechter.

Hoe veel tijd neemt het in beslag?
Scheidsrechters worden hooguit op 2 wedstrijden ingepland per wedstrijddag. Dit betekent dus dat je maximaal 3 uur kwijt bent aan het fluiten van wedstrijden. Dit kan echter ook maar 1 wedstrijd per dag zijn of misschien maar 1 keer per maand. Dit is volledig afhankelijk van je eigen voorkeuren en gaat altijd in afstemming met de scheidsrechter coördinator

Reageren op de vacature

* = verplicht
Vacature Titel