Nieuwsbrief RKSV. Groen-Wit

31 augustus 2023 19:00

G. Niesing

Beste Groen-Wit familie,

We zijn verheugd jullie te laten weten dat we vanaf september een spannende nieuwe stap nemen om de communicatie binnen onze geliefde voetbalvereniging te verbeteren - we introduceren de officiële RKSV Groen-Wit nieuwsbrief!

De nieuwsbrief zal een essentiële schakel zijn tussen de club en haar leden, waarbij we jullie op de hoogte houden van alle belangrijke gebeurtenissen, updates en ontwikkelingen die plaatsvinden binnen onze dynamische gemeenschap. Of je nu een speler, ouder, supporter of vrijwilliger bent, deze nieuwsbrief is speciaal voor jou ontworpen.

Wat kun je verwachten?

- Laatste Clubnieuws: Blijf op de hoogte van de meest recente aankondigingen, evenementen en activiteiten die op stapel staan. Of het nu gaat om wedstrijdverslagen, trainingsschema's, toernooien of feesten - je mist nooit meer een moment van de actie.
- Community Successen: Ontdek hoe onze club bijdraagt aan de lokale gemeenschap en positieve verandering teweegbrengt.
- Inzichten vanuit de vrijwilligers: Krijg een exclusief kijkje achter de schermen met interviews en opmerkingen van onze trainers, coaches en andere vrijwilligers.

Dank je wel voor je voortdurende steun aan RKSV Groen-Wit. Laten we samen uitkijken naar de lancering van onze allereerste nieuwsbrief in september en naar vele geweldige momenten op en buiten het veld!

Met sportieve groet, Bestuur RKSV Groen-Wit

Lees meer over: