Maik Schrama geslaagd voor cursus scheidsrechterscoördinator

14 december 2018 21:15

Afgelopen woensdag , 12 december is Maik geslaagd voor zijn cursus scheidsrechterscoördinator!

Met het behalen van deze cursus heeft Maik laten zien dat hij er hard aan werkt om de arbitrage binnen de vereniging kan en wil verbeteren en hier een duidelijk plan voor heeft. Ook is dit een grote stap richting de Arag FairPlay certificering waar Maik zich op richt. Deze certificering geeft aan de de vereniging een professioneel beleid voert in de arbitrage. We wensen Maik veel succes en plezier toe met het verder uitvoeren van zijn taken als scheidsrechterscoördinator!