Vacature Verzorg(st)er Groen Wit !!

20 juli 2023 15:00

Ben jij de nieuwe verzorger(ster) van Groen Wit?

Vanaf het nieuwe seizoen zijn we dringend op zoek naar jou?

Wat zijn je taken:
1. Het verzorgen van de selectiespelers tijdens trainingen en bij wedstrijden van het 1e elftal.
2. Het begeleiden van de terugkeer van (geblesseerde) selectiespelers naar wedstrijdniveau.
3. Tapen en masseren.
4. Het in overleg met de vereniging inkopen van verzorgingsmateriaal en het beheren van de voorraad.

We zoeken iemand……

1. Met een enthousiaste instelling.
  2. Die duidelijk communiceert met de technische staf.
  3. Een opleiding in de richting van sportmassage is een pre, maar zeker niet noodzakelijk.

Wat kunnen we je bieden:

1. De mogelijkheid om ervaring op te doen in medische begeleiding.
  2. Meedraaien binnen een gezellige voetbalclub, waar prestaties en plezier samengaan.
  3. Mogelijkheid tot het volgen van een relevante opleiding, denk hierbij bijv. aan de opleiding sportmassage.
  4. Een aantrekkelijke vergoeding voor je werkzaamheden.

Hebben wij je interesse gewekt, maak dan je belangstelling kenbaar via onderstaand emailadres: