Hulp is hard nodig

8 september 2022 9:30

De start van het seizoen 22-23 staat voor de deur en tijdens de eerste vergadering is gebleken dat er onvoldoende vrijwilligers zijn om de kantine elke zaterdag en zondag te kunnen openen. Als we hier niets aan doen zal de kantine vaker dicht zijn dan open!

Wij zijn ervan overtuigd dat we samen de invulling van bardiensten vorm kunnen geven, zodat onze spelers, kinderen en toeschouwers ook dit seizoen kunnen genieten van een hapje en drankje voor, tijdens en na de wedstrijd. Daarvoor is jullie hulp nodig!

We zoeken senioren en/of ouders die het leuk vinden om af en toe te helpen achter de bar bij RKSV Groen-Wit. Je kan zelf aangeven hoeveel tijd je hiervoor hebt. Ervaring in de horeca is fijn, maar als je dat niet hebt is dat ook geen probleem; wij staan klaar om het jou te leren.

Meld je NU aan bij Hellen Go: 06-22246457 of [email protected]

Samen zorgen we ervoor dat de kantine open blijft!

Met vriendelijke groet,

Het bestuur van RKSV Groen-Wit