Halve finale districtsbeker Zuid r.k.s.v. Groen-Wit 1 en Zwaluw VFC 1

1 mei 2023 19:30

r.k.s.v. Groen-Wit 1 en Zwaluw VFC 1 strijden op de eerste zondag van mei tegen elkaar voor een finaleplaats in de districtsbeker Zuid. Om 14.30 uur fluit scheidsrechter Y. kuipers  op Haagse Sportpark in Breda voor de aftrap. De entree is gratis.

Zondag 7 mei om 14:30 uur gaat de strijd beginnen tussen de twee halve finalisten van de districtsbeker. Het Haagse sportpark is er klaar voor. We gaan er een feest van maken en het team gaat voor de overwinning! wij hebben als extra maatregelen buiten een frietwagen en biercamper staan. Uiteraard zal de dag worden opgeluisterd door een DJ. op deze dag kunnen consumpties verkrijgen worden doormiddel van consumptiemunten.

Zwaluw VFC zal met circa 300 supporters naar rksv Groen-Wit komen om hun team aan te moedigen. Via deze weg vragen we alle supporters en vrienden van onze club om het team aan te moedigen.

Aan alle supporters en vrienden van rksv Groen-Wit wordt gevraagd vanwege de drukte om  lopend of op de fiets te komen. Er is geen mogelijkheid om te parkeren bij de club.

Kom jij de mannen naar de overwinning schreeuwen en dat het een aantrekkelijke maar vooral sportieve strijd mag worden.

Tot zondag!