Vander Valkt zoektStaff_wanted.pdf

Onze Club

Vrijwilligersavond

16 april 10:15  Beste Vrijwilliger, Omdat jij vrijwilliger bent bij Groen Wit, willen we jou en je partner graag uitnodigen voor de jaarlijkse "vrijwilligersavond", die gehouden wordt op zaterdag 29 juni 2024! Verdere info volgt nog meer »

69x gelezen

Nieuwe Trainer

15 april 17:15  Groen Wit heeft een nieuwe trainer aangesteld. Martijn van Galen zal miv komend seizoen de selectie onder zijn hoeden gaan nemen. Wij wensen Martijn heel veel succes.

21x gelezen

Nieuwsbrief April 2024

1 april 12:00  Wat nieuws vanuit R.K.s.v. Groen-Wit Welkom bij de nieuwsbrief van april, waarin we zowel droevig nieuws als hoopvolle ontwikkelingen met jullie delen. Allereerst willen we stilstaan bij het recente verlies van onze oud-voorzitter, Chris Buijsen. Zijn toewijding aan onze vereniging zal altijd herinnerd worden, en we koesteren zijn nalatenschap die onze club blijvend heeft gevormd. Naast het eerbetoon aan Chris, willen we ook graag de schijnwerpers richten op de bruisende jeugdafdeling van RKSV Groen-Wit, waar de toekomst van ons voetbal ligt. Daarnaast presenteren we voorstellen van onze vrijwilligerscoördinator, die werkt aan het versterken van ons team van onmisbare vrijwilligers. Bovendien bieden we een update over de lopende projecten en initiatieven die onze club bezighouden. Tot slot kijken we naar de toekomst met enthousiasme dankzij onze nieuwe samenwerking met United Soft Drinks, die nieuwe mogelijkheden en kansen voor onze club met zich meebrengt. Blijf op de hoogte van al deze ontwikkelingen door onze nieuwsbrief te blijven volgen. Samen zetten we ons in voor een bloeiende toekomst voor RKSV Groen-Wit. Schroom niet om jullie ideeën of wedstrijdverslagen voor deze nieuwsbrief door te sturen naar het volgende emailadres: [email protected]. meer »

54x gelezen

Triest Nieuws

29 maart 10:45  Vandaag ontvingen wij het trieste bericht dat ons clubicoon, erelid en oud voorzitter Christ Buysen is overleden. We wensen zijn nabestaanden ontzettend veel sterkte en kracht met dit enorme verlies. Gecondoleerd. Namens Groen-Wit

47x gelezen

Ons Voetbal van iedereen

27 maart 16:00  Voetbal brengt miljoenen mensen met uiteenlopende achtergronden samen. Dat maakt onze sport zo groot én zo bijzonder. Met deze verbindende rol is het voetbal extra waardevol voor de samenleving. Tegelijkertijd zien we dat waar mensen samenkomen helaas ook racisme en discriminatie voorkomen.meer »

105x gelezen

Nieuwsbrief Maart

2 maart 16:00  Hoera! Het is bijna lente! En je hebt zojuist de lentenieuwsbrief van Groen- Wit geopend, die weer is gevuld met nieuwtjes.In deze nieuwsbrief aandacht voor het voorstellen van een bestuurslid, waarschuwing over het niet op tijd afmelden voor een wedstrijd, vrijwilligerswerving en een verslag vanuit de jeugd .Verder wensen we alle voetballers en hun familie die het betreft een goede Ramadan! Schroom niet om jullie ideeën of wedstrijdverslagen voor deze nieuwsbrief door te sturen naar het volgende emailadres: [email protected]. meer »

103x gelezen

Ga naar archief

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!